© 2024 solvo B.V.

Schouder

ik heb een verkalkte schouder , spuiten helpt nu helemaal niet meer en de orthopeed wil gaan opereren weet iemand hoe dat precies in zijn werk gaat?? en hoe dat met narcose gaat hoelang het duurt voor je dan weer aan het werk kunt ? kortom ik zit vol vragen wie kan me iets meer vertellen b v d neta


Neta,ik heb je bericht gelezen en zag dat het al een tijdje geleden is dat je die geplaast hebt,ik hoop voor je dat er wat verbetering is opgetreden inmiddels.Zoniet dan wil ik je graag vertellen dat ik pas ben geopereert aan mijn schouder.Dus ik kan je wel vertellen hoe het een en ander in zijn werk gaat.Het is nu 5 wkn geleden en ik moet voorlopig nog wel fisiotherapie blijven doen,dus al met al duurt het zo'n 12 wkn voor je weer aan het werk mag,hangt er wel van af wat voor werk je doet natuurlijk. Nu iets over de operatie,die duurde ongeveer 1 uur (maar ik ben 2 uur weggeweest vanwege de narcose),hechten van een pees ,verwijderen van de slijmbeurs en er is wat bot weggehaald van mijn schouderblad om wat ruimte te maken. Vervolgens een nachtje blijven,en een sling dragen( een soort mutella is dat)2 wkn lang.Je kan echt niets doen met je arm en mag ook niets doen en dat is best wel lastig,ivm met jas aantrekken, douchen,kleding en schoenen aantrekken ,slapen is lastig ,fietsen en autorijden is er ff niet bij.Plus dat je best wel lang pijn hebt,maar het gaat nu een stuk beter en heb er geen spijt van dat ik het heb laten doen ,Dus als je nog de keuze hebt zal ik het je niet afraden.

label.Geplaatst op 2005-03-16 16:49:13

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren