© 2024 solvo B.V.

Schouder

ik moet geopeerd worden aan mijn schouder ze willen mijn pees meer ruimte geven maar hoe gaat zo\\\\\\\\\\\\\\\'n opatie in zijn werk.jolandaveldman@home.nl


mijn man is hieraan 2 weken geleden geopereeerd in belgie(geen wachtlijsten).ze maken alles rondom de pees schoon en verwijderen meestal iets van het bot.het is best wel een zware operatie en mijn man heeft nu nog heel veel pijn.het was hem heel erg tegengevallen.ik zeg het er maar bij omdat ik eerlijk wil zijn.je moet naderhand intensief therapie hebben gedurende lange tijd.heb je nog vragen mail ons maar.

label.Geplaatst op 2003-01-31 14:20:49


bij mij hebben ze mijn patella in de knie meer ruimte gegeven door kraakbeen weg te halen Dit is Perfect gelukt. En heb geen last meer van mijn patella pees. Ik weet natuurlijk niet hoe dat in de schouder gaat. Maar vertrouw maar op de ortopeadisch chirurg. Anders kun je altijd een afspraak maken met je ortopeed over hoe het zal gaan. Succes, Ingrid Notter

label.Geplaatst op 2003-02-14 20:59:53


Ik weet niet of jij weet hoe jou operatie heet. Maar ik ken een schouderoperatie die de Open Neer heet. Kan ook doormiddel van een kijkoperatie, de scopische Neer. Er wordt in ieder geval een stukje bot verwijderd, de slijmbeurs wordt vewijderd en er wordt een band(ligament) doorgenomen. Ik weet niet precies wat de indicaties voor deze operatie zijn, wel om ook meer ruimte te maken. Maar weet niet of dit ook bij jou gedaan zal worden. Succes!Anita

label.Geplaatst op 2003-02-17 21:02:14

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren