© 2024 solvo B.V.

Sleutelbeenopratie gevaarlijk?

Op 27 november 2004 heb ik mijn sleutelbeen gebroken. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden door het ziekenhuis. Eind december bij het ziekenhuis geweest de uitslag van dat bezoek was negatief. Weer terugkomen eind januari. Toen werd gezegd op basis van klinisch onderzoek constateerde de chirurg dat er botvorming is, foto maken heeft geen zin. Naar zijn visie is het niet te zien door op de foto. Wederom een nieuwe afspraak maken voor begin maart plus fysiotherapie. Ik heb al vaker gevraagd is het in mijn situatie niet beter een operatie. Als ik dit zeg dan maakt de chirurg een gek gezicht. Hij zegt een operatie is gevaarlijk, infectie. Het ziekhuis heeft tot heden gekozen voor de traditionele genezingswijze zonder resultaat. Afgelopen week heb ik op verzoek van de fysiotherapeut een röntgenfoto laten maken. De uitslag van de foto was gecompliceerde breuk met verkorting en een los botfragment. Is een sleutelbeenoperatie echt gevaarlijk.?


Ik zou als ik jou was een second opion aanvragen in een ander ziekenhuis!

label.Geplaatst op 2005-02-13 16:18:02

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren