© 2024 solvo B.V.

Slijmbeurst verwijdering uit bovenbeen/heup

Hallo, ik heb al 3 jaar last van een chronische slijmbeursontsteking aan mijn rechter bovenbeen/heup. Na 3 jaar gesukkelt te hebben en de nodige medicatie en injecties hebben we met de orthopeed besloten om mijn slijmbeurst te verwijderen. Volgens de orthopeed is het een pijnlijke operatie ( napijn ) en geeft hij geen garantie dat mijn klachten daarna weg zullen zijn. Hij heeft 7 van dit soort operatie\'s gedaan waarvan er 5 patienten pijn vrij zijn en 2 de klachten zijn blijven houden. Ik hoop dat ik nr 6 mag zijn die geen klachten meer heeft. Woensdag 12 sept wordt ik geopereerd ik moet zeker 1 nacht blijven ivm een drain die in mijn been zit en zodra ik vind dat de pijn te houden is voor thuis mag ik naar huis. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die de slijmbeurs hebben laten verwijderen en wat jullie ervaring hiermee is? gr. Nicole


aan Conie.Ik kamp met het zelfde probleem als U maar heb de symptomen nog maar 5 maanden . Ik ben 2 weken geleden gestart met shokwave therapie maar tot nu zonder resultaat. Kost momenteel alleen maar veel geld want bij ons komt de ziekteverzekering daar niet tussen.Hoe is uw operatie verlopen en heeft u toevallig ook shokwave gehad en zo ja wat was resultaat hiervan ? Graag reactie

label.Geplaatst op 2007-10-26 21:02:40


Hallo, ik ben nu 1 1/2 maand verder ik ben 12 september geopereerd en ik ben er vol lof over. De eerste weken was natuurlijk alles gevoelig maar dat was meer pijn van de operatie dan van de slijmbeurs de wond is wel groot maar is heel goed genezen ik heb er iedere dag zalf op gesmeerd dat goed is voor je huid enz en ik kan zeggen dat dit heel goed geholpen heeft. Ik heb 2 weken de krukken gebruikt en trappen lopen "was" moeilijk maar nu kan ik alles weer. Ik moet in december bij de orthopeed terug komen maar ik heb zeer zeker geen klachten meer. Ik wens jou heel veel succes en hou me op de hoogte, gr. Nicole

label.Geplaatst op 2007-10-27 14:28:11

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren