© 2024 solvo B.V.

Tuberositas transpositie

Heeft iemand toevallig ervaring met de tuberositas transpositie? Ik loop al jaren met erg veel last van mn knie en na een second opinion in de st maartenskliniek werd mij verteld dat het mogelijk is om deze operatie te doen. Ik vraag me af hoe de operatie precies gaat, of je er veel pijn na de tijd van hebt en hoe de revalidatie is. Heb je ervaring hiermee, dan zou ik graag wat willen horen! Groetjes Nicole


Hey, Ik ben in augustus geopereerd aan mijn knie. Heb ook de tuberositas transpositie gehad... oftewel, de patellapees met een stukje bot is verplaatst naar binnen en met twee schroeven vast gezet. Heb 6 weken een gipsbrace gehad en dat mocht er 28 september af. Nu ben ik aan het revalideren. Bij mij is de operatie met een ruggenprik gedaan. Groetjes

label.Geplaatst op 2007-10-17 19:30:45

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren