© 2024 solvo B.V.

Wie heeft ervaring met een heup operatie? ( geen nieuwe heup )

Beste mensen, wie heeft er ervaring met een heup operatie en hoe is het resultaat gelopen? Ik ben heel erg benieuwd ernaar omdat ik zit ook met een heup afwijking. Ik moet geopereerd worden aan mijn zit bot, die word stukje afgezaagd en omgedraaid tot op de juiste zitting hoort. Waarschijnlijk is die heup kom bij mij niet goed gegroeid op de juiste manier. Als er een van de ervarenden hiermee mij kunnen en willen informeren ben ik zeer dankbaar, ik ben hierdoor vaak somber en heb geen zin in mijn leven. En pysigisch ben ik niet klaar voor zo een operatie heb veel angst voor. Alvast bedankt jullie allemaal en ik wens iedreen hierzo veel sterkte en succes.


Hoi, Er zijn wel websites waar heupproblemen uitgebreid aan de orde komen. Als je dat nu intoetst bij google b.v. zie je meerdere pagina's verschijnen. Dat je een operatie moet ondergaan, snap ik dat je dat helemaal van de kaart brengt. Ik ben gevallen bijna helemaal van de trap en moet nu bij mijn sleutelbeen geopereerd worden. Ik heb al na een eerdere zeer ernstig schaatsongeval zoveel pijn opgelopen dat ik 10 jaar na dato pas de juiste pijnstilling krijgt, waaronder veel opiaten en heb beperkingen en nog steeds pijn. Dit maakt mij ook weer heel somber en het liefst vooral in het begin wou ik niet verder want als je dan toch nooit van het leven mag genieten..... Ik heb wel geleerd op eigen kracht om hiermee te leren leven, de ravalidatie en de psychologen die bij een pijnteam etc. lieten het afweten met de woorden: Ja, je hebt zoveel pijn, daar moet iets aan gedaan worden en dan gaat het wel weer beter met je. Bij het vorig ongeval kwam ik ook met orthopeden in aanraking, bij de een was het altijd dat er niets te zien was, terwijl bij een ander dat wel het geval is. Je kan ook bij www.independer.nl kijken welk ziekenhuis wat betreft de orthopedie hoog scoort. Maar dan is nog de behandelend arts in wie je vertrouwen moet hebben. Ik ben na 2 orthopeeds bij de derde aangeland in wie ik eindelijk vertrouwen heb, terwijl dat ziekenhuis ook hoog aangeschreven staat. Wanneer is jouw operatiedatum? Bij mij is dat 25 september. Misschien kunnen we elkaar wat oppeppen, de gevoelens die jij hebt, heb ik dus ook sterk. En in welk regio woon je, dan kan ik evt. een goed ziekenhuis aanraden. Sterkte.

label.Geplaatst op 2007-09-14 11:07:25

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren