© 2024 solvo B.V.

Zeurende pijn in heupen

Ik heb vanaf maart dit jaar weinig tot niets geslapen door pijn aan mijn rug. dat dacht ik, maar achteraf bekenen was het toch mijn rechter heup. Ik beschrijf even wat ik voel allemaal, misschien is er iemand die dit ook zo heeft gehad. Bij het opstaan`s morgens kon ik niet meer mijn bed uitkomen. Eenmaal zittend op het bed, probeer ik mijn sokken etc te pakken wat heel veel pijn doet aan mijn heup. Om mij aan te kleden heb ik zeker 10 minuten nodig. Dan stap ik op om koffie te maken en loop zeker 2 uur krom en dan kom ik eindelijk een beetje op gang. Vaker kom ik uit een stoel helemaal niet meer omhoog en probeer van alles te bedenken dat het een beetje sneller gaat. Ik schreeuw het vaak uit van de pijn. De zeurende pijn aan mijn heup straalt uit naar mijn rechter bovenbeen. Het lijkt net een zwerm met bijen die de hele dag aan het rondvliegen zijn. Meerdere malen per dag moet ik me gaan liggen, omdat ik mijn energie die ik voorheen had, niet meer heb. Ik ben af en toe dood op, zoveel energie vreet dat aan me. Blijf ik de hele dag in de weer, dan kom ik mezelf tegen `s avonds en wordt er ook nog een chagerijnig van naar mijn partner. Ook de sex wil niet meer zo!! Nu heb ik gisteren foto`s laten maken in het ziekenhuis en moet 3 dagen wachten op de uitslag en tevens ook bloed geprikt op reuma etc. Ik heb op internet gesurfd en ben uitgekomen bij mijn ziektebeeld Osteonecrose , wat ik denk dat ik heb. de verschijnselen zijn idem dito. Ik ben me best wel zorgen aan het maken, omdat ik pas 49 jaar ben. Heeft hier iemand ervaring mee of kan mij iemand advies geven hierover?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren