© 2024 solvo B.V.

2 cupmaten verschil !!! Help!!!!

Hallo, Ik ben 19 jaar en heb 2 verschillende borsten. De ene is cupmaat C en de ander is DD. Ik wil geen borstvergroting maar 1 borst verkleinen. Wie heeft hier ervaringen mee? Wat zijn de resultaten en door wie moet ik dit laten doen? Ik heb nu een prothese voor 1 borst maar dat is ook niet alles. Heb veel last van mijn rug en wil geen siliconenborsten, dus ik moet een verkleining. Wordt dit vergoed door het ziekenfonds? Wie kan mij een goede chirurg aanbevelen? Ik woon in de regio Haaglanden. Alvast hel hartelijk bedankt voor jullie reacties!!! Groetjes van mij.


Hallo, volgens mij heb ik net op een ander bericht van jou gereageerd. Maar ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is het verschil ook twee cupmaten maar ik heb een b en een d. Bij mij gaat er het volgende gebeuren: ik word geopereerd aan allebei de borsten. De ene wordt vergroot en de andere krijgt een lift. Jij zei dat een borstvergroting jou niet aanstond. Ik weet niet of je al een beslissing hebt gemaakt maar zou het geen idee zijn om de grootste te verkleinen en de kleinste dan te liften (als dat nodig is). Volgens mij krijg je dan het beste resultaat. Ik weet het niet hoor, maar ik dacht laat ik even reageren.

label.Geplaatst op 2005-08-27 15:02:42


Hallo Mij, je vraag wat je moet doen, als ik in je schoenen stond zou ik borst verkleining doen cup c is toch mooi.Na de operatie word het een pijnlijke tijd maar je hebt nog een heel leven voor je en daar moet je uithalen wat er in zit, dus geen aangepaste dubbel d tenten met schouderbanden die 3 cm breed zijn, maar leuke lingerie en in maat c is heel veel te koop in maat c. succes met je beslissing en sterkte, Joka

label.Geplaatst op 2007-07-11 19:58:25


Bedankt voor je reactie. Ja, elders staat je reactie hierop. Wat ik precies laat doen, moet ik allemaal nog bespreken en de voor en nadelen tegen elkaar afwegen. Fijn voor je dat jij weet wat je wilt en heel veel sterkte met je a.s. operatie! Ik hoop dat het wordt wat je er van verwacht. Wil je me laten weten hoe het verlopen is en of je tevreden bent met het resultaat? Ben heel erg benieuwd.... Groetjes van mij.

label.Geplaatst op 2005-08-28 13:18:32


Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan. Ik weet alleen nog niet precies wanneer ik geopereerd word. Het enige wat ze hebben gezegd is dat het dit jaar nog gebeurt. Maar dan zal ik het wel laten weten.

label.Geplaatst op 2005-08-30 18:07:23


Ik weet nu ongeveer wanneer ik geopereerd word. Het ziekenhuis belde gisteren en toen heb ik als voorkeur de herfstvakantie aangegeven. Die vrouw zei dat dat waarschijnlijk geen probleem was. Dat betekent dus dat ik waarschijnlijk eind oktober al geopeerd word! Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Nu nog even gauw een paar kilo afvallen en stoppen met roken en het kan gebeuren!!! Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan.

label.Geplaatst op 2005-09-10 19:22:02

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren