© 2024 solvo B.V.

22/8 buikwandcorrectie met lipo maag en flanken, vooraf LPG, heeft dat nut?

Op 22/8 ga ik onder het mes voor een buikwandcorrectie met lipo aan maag en flanken. Mij is aangeraden vooraf LPG uit te laten voeren (zie bijv. http://72.14.221.104/search?q=cache:hcuABECQoOcJ:www.aquamare.nl/index.php%3Fpageid%3D150+lpg+techniek+vet&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1). Men zegt dat lipo bij de maag lastig is, aangezien daar vast en stug vet zit. LPG schijnt dit vet losser te maken zodat het vet makkelijker weg te zuigen is. Men raadt mij 4-6 behandelingen aan, ad € 42.50 per behandeling. Voor mij een duur grapje. Als ik op internet naar info over LPG zoek, kan ik niks vinden m.b.t. het beter kunnen uitvoeren van een lipo d.m.v LPG.. Heeft iemand hier meer info over of evt. ervaring mee?


Hoi Ik zou als ik jou was eens aanmelden bij de msn groep buikwandcorr.Daar staan veel vragen en adwoorden in,ook foto`s en ervaringen,als je wilt kan ik je uitnodigen maar stuur dan even een email naar me toe met je emailadres. Sucses ermee sandra.none@yahoo.com Gr shania

label.Geplaatst op 2006-08-02 10:27:08

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren