© 2024 solvo B.V.

7 tenen

hallo ik ben een moeder van een zoon \"NEO\" het is een geweldig ventje, maar helaas niet helemaal zoals het hoort, hij heeft 7 tenen, ik heb het er zelf heel moeilijk mee, maar niemand begrijpt me, de artsen vroegen aan het begin of er een erfelijk iets in de familie zit, en legde uit dat er wel meer aan de hand kan zijn, maar hij kon niets vinden tn zei de tijd zal het leren, maar hij wordt ondertussen al 1 jaar en ik ben heel bang voor de operatie die binnenkort komt en ik twijfel of die wel echt gezond is alhoewel hij er heel gezond uitziet en ik durf geen 2de meer te nemen en als ik terug denk aan de bevalling voel ik me eng het heeft me een heel wat gedaan, wie kent zoiets, ik zou graag praten met een moeder die hetzelfde heeft meegemaakt.


Misschien heeft het te maken met radioactieve straling. Mijn dochter (2de kind) kreeg als baby ineens onverklaarbare leukemie, waaraan ze is overleden. Woon je nabij een kerncentrale of opwerkingsfabriek? Ik niet, maar ik woonde tijdens mijn zwangerschap van haar wel in een pas opgeleverde nieuwbouwflat, en ik heb wel eens gehoord dat daar ook enige straling vanaf kan komen. Zij is geboren voor Tsjernobil. Misschien heeft Tsjernobil er wel mee te maken, als het niet erfelijk is. Maar als dat zo is, zou ik wel weer zwanger worden. Heb ik toen ook gedaan, en daarna kwam er een gezonde zoon, die nu 17 is. Maar enigstkind blijven is niet leuk. Dus als het niet erfelijk is, zou ik wel nog meer kinderen krijgen, als het nog kan, je hebt er zoveel vreugde en liefde van.....

label.Geplaatst op 2003-10-06 13:42:00


dit heet polydactylie en daar kun je ws meer over vinden op www.erfelijkheid.nl succes

label.Geplaatst op 2003-11-24 22:30:04


een vriendin van mij had in totaal 12 tenen deze zijn verwijderd en dit is harstikke goed gelukt ze is verder harstikke gezond en heeft drie zusjes waar niks aan mankeert dus ik zou gewoon kinderen nemen.

label.Geplaatst op 2004-02-11 23:13:45

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren