© 2024 solvo B.V.

Accz in zevenaar

Ik heb een borstvergroting laten doen van dokter van onselen van het accz in zevenaar. het resultaat is supermooi. ik ben heel erg tevreden over Edwin van onselen en zijn assistenten. Ze zijn profesioneel. Wat ik ook prettig vond is dat ze waarschijnlijk door hun ervaringen mij goed hebben geholpen betreft het aantal CC wat ik moest nemen. Mijn grootste angs was dat mijn borsten te groot zouden worden. Ik heb er een eind voor moeten rijden maar het is absoluut de juiste keuz geweest. voor iedereen die op zoek is naar de juiste kliniek dan raad ik hun zeker aan.


Hoi Anita41, Ik zal me even voorstellen ik ben rochella 23 jaar en ik denk al bijna 5jaar aan een borstvergroting. Ik heb nu een kleine A en wil uiteindelijk een mooie volle B of kleine C zeg maar. Wil je me wat meer vertellen over die dokter en hoe je borsten er eerst uitzagen.. en nu? Misschien d.m.v. foto's? Heb jij er ook voor gespaard en in 1 keer betaald of in termijnen? hoop snel van je te horen.. Liefs Rochella

label.Geplaatst op 2009-12-01 20:48:05

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren