© 2024 solvo B.V.

Alles corrigeren armen buik benen billen

ik ben al geruime tijd aan het vermageren. moet nog een aantal kilo\'s eraf hebben en dan moet ik naar de plastische chirurg. wat is de criteria voor een operatie. ben nu 30 kilo afgevallen en wil proberen om er nog 30 af te krijgen. ik geef mezelf hier nog een jaar de tijd voor. wie weet een goede plastische chirurg. liefst in omgeving haaglanden.


Beste Max, Ik ben Eva van Ooijen en studeer fotografie op de Hogeschool voor de kunsten in Utrecht. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeer project. Dit gaat over mannen die op een 'extreme' manier met hun uiterlijk zijn. Of eigenlijk over mannen die hun eigen uiterlijk vormen. Tot nog toe heb ik al mannen met een eetstoornis en mannen die aan bodybuilding doen gefotografeerd. Nou vroeg ik mij af of ik jou misschien voor mijn project zou mogen fotograferen? Om twee redenen vind ik dit interessant. Je bent en heel erg afgevallen, wat heel veel doorzettingsvermogen vraagt en je ondergaat een chirurgische ingreep. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groeten, Eva van ooijen eefje43@hotmail.com

label.Geplaatst op 2009-01-16 20:23:30


Is het nog gelukt met die chirurg. Ben zelf ook op zoek in die buurt en ben beniewd naar ervaringsdeskundigen

label.Geplaatst op 2009-04-08 17:29:35

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren