© 2024 solvo B.V.

Alternatieve voor cosmetische ingrepen

Hallo, Ik ben een student aan de School voor Journalistiek en voor een interne publicatie schrijf ik een stuk over alternatieven voor bekende cosmetische ingrepen. Hiervoor zou ik heel graag een aantal ervaringen/reacties willen van mensen die zo\'n alternatieve methode hebben ondergaan. Zo ben ik zeer benieuwd naar alternatieven voor de Facelift zoals Thermage en Thread Lift en de ervaringen hiermee. Of een alternatief voor borstvergroting zoals Macrolane. Iemand hier ervaring mee? Ook voor liposculptuur zijn veel alternatieven als Ultrashape met ultrasoon geluid of Zeltiq dat met kou werkt. Verder vraag ik me af wat alternatieven zijn voor een buikwandcorrectie, neuscorrectie en haartransplantatie. Ik zou enorm geholpen zijn met enkele reacties van ervaringsdeskundigen die een cosmetische ingreep hebben gehad zonder onder mes te gaan. Dit mag heel bondig zijn en als u wilt anoniem. U kunt mij ook mailen op rene.r.vanbeek@student.hu.nl Bij voorbaat dank!

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren