© 2024 solvo B.V.

Borstlift en mini buik correctie

Na negen jaar twijfelen heb ik in april een borstlift als mini buikcorrectie ondergaan en ik kan u allen zeggen; ik wou dat ik het negen jaar eerder had gedaan. Ik ben voor deze ingreep naar België, Brussel, gegaan. Mijn vriendin had hier goede ervaringen mee en daarnaast is het daar financieel aantrekkelijker. De positieve ervaringen waren voor mij een belangrijker aspect dan het financiele. Een dergelijke ingreep heeft een grote invloed op je lichaam en geest dus vond ik het belangrijk dat ik me er ook om mijn gemak (veilig) voelde.De plastische chirurg gaf aan dat het gaat om wat ik wou en de mogelijkheden daarin. Ik ben 38, moeder van drie kinderen en zal dus niet een straia vrije buik terug krijgen. De begeleiding van de plastische chirurg maar ook van het verplegend personeel was goed. Natuurlijk is er pijn na de operaties maar het is nu respectievelijk 6 en 4 weken geleden en het ziet er prachtig uit. Elke dag kijk ik met bewondering naar mijn lichaam. Op dit moment heb ik geen behoefte aan verdere plastische chirurgie maar mocht dat ooit wel zo zijn zou ik opnieuw hier naartoe gaan en ik zal ook zeker familie of vrienden adviseren hiernaartoe te gaan mochten zij mijn mening hier over vragen. Vriendelijke groet Y.

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren