© 2024 solvo B.V.

Borstlifting

Hallo Zirkoontje. Op 10 december ga ik een borstlifting laten doen. Indien het U moest interesseren dan laat ik je wel weten hoe alles is verlopen en wat ze zeggen over het hoe en wat tijdens de herstel periode. Ik ben wel van België. Misschien kunnen we er samen eens over praten. Vriendelijke groetjes


hoi bolleboos, zekers zou ik graag van u horen hoe het is gegaan. en of u tevreden bent. en al dat soort dingen. na het plaatsen van dit berichtje heeft u het allemaal al achter de rug denk ik. hoor graag van u. vriendelijke groetjes harma

label.Geplaatst op 2007-12-14 09:42:02


hoi, bent u al terug uit het ziekenhuis?? ben wel even benieuwd. ik heb bericht dat ik 21 jan aan de beurt ben. groetjes harma

label.Geplaatst op 2007-12-16 20:39:27

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren