© 2024 solvo B.V.

Borstreconstructie

Ik heb in mei van dit jaar een dubbelzijdige borstamputatie gehad (wegens brca1 mutatie) en dus ook een dubbelzijdige reconstructie met tissue expanders (met magneet). Er was mij beloofd een maatje meer terug te geven en dus zou ik een c cup krijgen, nu blijkt dat er expanders van 450-550 cc geplaatst zijn en die zijn inmiddels gevuld tot 550 cc per kant. Maar dit is echt geen cup c! En nu blijkt dat na de omwisseling voor blijvende borstprotheses ze nog kleiner zullen zijn. Dit is niet wat me beloofd is..... Nu zou ik graag willen dat er niet gewisseld wordt voor protheses maar voor iets grotere expanders, zodat er dan na de definitieve wissel wel een c cup overblijft. Of misschien toch wisselen voor definitieve c-cups (als dat kan). Ik wil graag vragen of iemand weet of er een ziekenhuis is wat dit aan zou durven, want ik krijg de indruk dat Maastricht voor de kleinere protheses wil gaan.


Met een kleiner prothese krijg je wel een mooier resultaat natuurlijk.

label.Geplaatst op 2012-08-01 19:12:46

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren