© 2024 solvo B.V.

Borstvergroting ACCZ kliniek Haren

Hallo, graag wil ik mijn ervaring met de ACCZ kliniek in Haren met jullie delen: Mijn eerste consult in Haren met een consulente en Dr. Van Onselen was een helder en open gesprek. Al mijn vragen waren beantwoord, mijn twijfels weggenomen en ik wist het zeker: ik ga er voor! De week erna werd ik in Bocholt (Duitsland) geopereerd. Ik werd hartelijk ontvangen, alles werd nogmaals rustig uitgelegd en Dr. Van Onselen en de verpleging stelde me op mijn gemak. De operatie, borstvergroting achter de spier, verliep uitstekend. De eerste dagen na de operatie waren best zwaar, maar dit was me van te voren ook verteld. Ondertussen is het alweer een paar maanden later en sta ik nog steeds 100% achter mijn beslissing: ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe borsten! Voor iedereen die nog twijfels heeft raad ik de ACZ kliniek zeker aan: een zeer goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!


ja ik hoorde ook goede verhalen daarover. ken jij iemand die bij http://www.contourkliniek.nl is geweest, want daarzo hoor ik ook heel veel goede verhalen over. De service, prijs en het resultaat zouden bijzonder goed zijn. Ik overweeg om daar binnenkort een kijkje te gaan nemen. Maar bedankt voor de tip! Groetjes, Emily

label.Geplaatst op 2011-02-20 17:24:12

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren