© 2024 solvo B.V.

Borstvergroting en neuscorectie in accz in Zevenaar

Hallo ben zeer tevreden over mijn borstvergroting en neuscorrectie die ik 12 oktober heb laten doen ben nog niet eens twee weken verder en het resultaat is nu al verbluffend na mijn zwangerschappen was ik onzeker geworden over mijn lichaam, maar die onzekerheid heeft dr van Onselen laten verdwijnen, voel me nu weer op en top vrouw. Heb ook en bultje van mijn neus laten verwijderen en ook hier ben ik zeer tevreden over.

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren