© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

hallo kan iemand mij iets vertellen over een bvk wordt 12 dec geopereerd. wordt er altijd een tepelcorectie gadaan.is er iemand die het al ondergaan heeft en kan diegene mij dan vertellen hoe alles is gegaan. groetjes,sez


Zijn sez en maki één en de zlefde persoon of is dit puur toeval dat beide op 12 dec een borstverkleining ondergaan?

label.Geplaatst op 2006-11-08 12:50:46


hallo nac ja dat is eenzelfde persoon maar ik ben nieuw met internet dus hou gewoon sez aan geknoeit met wachtwoord.

label.Geplaatst op 2006-11-08 21:35:53


hallo. kan iemand mij helpen hoe kan ik mijn berichten lezen er staat soms bekend bij redaktie maar ik kom er niet uit. alvast bedankt

label.Geplaatst op 2006-11-08 21:38:19


Sez, De berichten kun je gewoon bekijken als je op het onderwerp klikt... Je kikt nu waarschijnlijk op de naam van degene die gereageerd heeft. "Bekend bij de redactie" is bedoelt voor het emailadres van de betreffende persoon. Succes! (ook met je operatie) De Redactie

label.Geplaatst op 2006-11-09 11:17:55


Beste Sez, Ik vindt het ontzettend jammer dat je tijdens het gesprek met je behandelend arts hierover niet voldoende bent ingelicht. Als ik je een advies mag geven: ga terug naar hem/haar en stel deze vraag. Hij/Zij heeft de plicht om je voldoende te informeren! Waarom ik dat zeg is omdat er verschillende vormen (type operaties) bestaan, en afhankelijk van de keuze door de behandelaar hierop een antwoord te geven is. Bij \"mijn\" borstverkleiningen doe ik eigenlijk altijd een tepelhofverkleining en een lift van de borsten. Indien de tepel zelf nog gecorrigeerd dient te worden wordt dit in een 2e (poliklinische) procedure gedaan. Dit doe ik zo omdat er minder gevaar bestaat op complicaties. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Met vriendelijke groet, Edwin van Onselen, plastisch chirurg

label.Geplaatst op 2007-01-21 22:24:14

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren