© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

Ik ben nieuw hier. Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de plastische chirurg. Hij gaf mij deze, en daarop ben ik meteen rond gaan bellen om te informeren naar de wachtlijsten. Ik ben drie jaar geleden ook als bij de PCH geweest maar toen wilde hij mij niet opereren omdat ik nog in de groei was. Mijn borsten zijn ondertussen nog een cupmaat groter geworden dus ik ben daar blij mee. Ik ben 1.74, weeg 61 kg, en heb cup E/F. Ik heb veel klachten tijdens het sporten en ook steeds meer in mijn dagelijks leven. Ik werk zelf in een ziekenhuis en ga vanmiddag overleggen met het afdelingshoofd. Als ik geopereerd wordt zal ik op mijn eigen afdeling komen te liggen en na de operatie mag ik 6 weken zowat niets doen. Ik doe nog een studie dus ook even kijken hoe dat allemaal gaat lopen. Ik wou dit gewoon even laten weten ben echt kei zenuwachtig en tegelijk blij. groetjes jannemans


Hallo, Ik ben ook nieuw op dit forum en wilde graag weten hoe alles aan een borstverkleining vooraf in zijn werk gaat. Ik ben bijna 17 jaar, ben 1.67 en ik weeg 70 kilo en mijn cupmaat is 75H! Ik heb heel erg last van mijn borsten, met trappen lopen, rennen, sporten algemeen, maar ook ales ik in bed lig. verder heb ik last van mijn nek en rug al een jaar of 2 (mijn cupmaar is nu ongeveer een jaar hetzelfde gebleven). Ik zou dus ook erg graag een borstverkleining willen want het is echt niet meer te doen zo, zeker niet omdat ik graag sport! Moet ik naar de huisarts, moeten mijn ouders het weten? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Sanne

label.Geplaatst op 2007-05-08 16:09:19


hallo jannemans, 24 januari is het voor mij 2 jaar geleden dat ik mijn bvk heb gehad. ik ben uit mezelf eerst af gaan vallen, 20 kilo, en dat was maar goed ook, want dat was ook een voorwaarde van de verzekering. van elke borst is er 385 gram verwijderd. ik heb sindsdien een heerlijk leven, geen nek en rugpijn meer, en inmiddels heb ik er twee zomers opzitten met bikini's die wel goed zitten. ik ben in het Slingeland ziekenhuis in Doetinchem geopereerd, en heb sinds de goedkeuring van de verzekering maar 2 maanden op de wachtlijst gestaan. het personeel is er super vriendelijke, en de pc Dr. Kouwenberg, vertrouw ik mijn hele lijf toe! niets dan lof over hem en zijn assistenten en verplegend personeel. Ga er voor meid, en je zult zeker geen spijt krijgen, en de littekens? die neem je gewoon voor lief, wat je ervoor terug krijgt aan bewegingsvrijheid en mensen die naar je ogen kijken ipv naar je voorgevel! dat telt pas! kijk voor veel info op borstenforum.nl een goeie site met mijn en vele andere verhalen. succes met het wachten, groeten jesjuh.

label.Geplaatst op 2007-01-05 15:38:40


Ik heb wat geinformeerd en heb het voor elkaar gekregen om in mijn eigen ziekenhuis geholpen te worden. De wachttijd is hier 5 maanden maar dat vindt ik niet erg. Ik heb net gebeld en ik kan 19 januari terrecht voor mijn eerste afspraak. IK moet nog wel even wat dingen overleggen in verband met mijn opleiding maar het ziet er naar uit dat alles door gaat als de pch groen licht geeft.

label.Geplaatst op 2007-01-08 11:27:46

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren