© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

Ik ben nieuw hier. Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de plastische chirurg. Hij gaf mij deze, en daarop ben ik meteen rond gaan bellen om te informeren naar de wachtlijsten. Ik ben drie jaar geleden ook als bij de PCH geweest maar toen wilde hij mij niet opereren omdat ik nog in de groei was. Mijn borsten zijn ondertussen nog een cupmaat groter geworden dus ik ben daar blij mee. Ik ben 1.74, weeg 61 kg, en heb cup E/F. Ik heb veel klachten tijdens het sporten en ook steeds meer in mijn dagelijks leven. Ik werk zelf in een ziekenhuis en ga vanmiddag overleggen met het afdelingshoofd. Als ik geopereerd wordt zal ik op mijn eigen afdeling komen te liggen en na de operatie mag ik 6 weken zowat niets doen. Ik doe nog een studie dus ook even kijken hoe dat allemaal gaat lopen. Ik wou dit gewoon even laten weten ben echt kei zenuwachtig en tegelijk blij. groetjes jannemans


Hallo, Ik ben ook nieuw op dit forum en wilde graag weten hoe alles aan een borstverkleining vooraf in zijn werk gaat. Ik ben bijna 17 jaar, ben 1.67 en ik weeg 70 kilo en mijn cupmaat is 75H! Ik heb heel erg last van mijn borsten, met trappen lopen, rennen, sporten algemeen, maar ook ales ik in bed lig. verder heb ik last van mijn nek en rug al een jaar of 2 (mijn cupmaar is nu ongeveer een jaar hetzelfde gebleven). Ik zou dus ook erg graag een borstverkleining willen want het is echt niet meer te doen zo, zeker niet omdat ik graag sport! Moet ik naar de huisarts, moeten mijn ouders het weten? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Sanne

label.Geplaatst op 2007-05-08 16:09:19