© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

Hallo Ik heb 2 jaar geleden een borstverkleining gehad in het cwz te nijmegen. Ik ben van een 75 d cup naar een 75 c cup gegaan. Maar nu twee jaar later zijn mijn borsten weer als vanouds heb dus weer een 75 d cup. En heb weer dezelfde klachten als 2 jaar geleden wat ik niet leuk vind. Bikini\'s van afgelopen zomer kan ik niet meer aan. Ben hiermee naar de huisarts geweest en ik heb een verwijzing gekregen. 22 januari kan ik weer terecht in het ziekenhuis waar ik toen ook was. ook heb ik weer dezelfde plastisch chirurg. Mijn vraag is nu heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt en wat denken jullie dat de plastisch chirurg ervan zal zeggen en gaat doen? Alvast bedankt Groetjes Danielle

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren