© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

Ik sport dagelijks 3 uur en ondervind een hevige last van mijn borsten. Ze zijn sindskort flink gegroeid naar cup E. Wanneer ik ga hardlopen, moet ik vaak mijn borsten vasthouden om de pijn tegen te gaan en wanneer ik niet sport wordt mijn nek vaak gespannen van het gewicht wat mijn bh draagt. Tijd voor verkleining? Ik weet het niet, want ik ben nog maar 20. Ben ik te jong? Help! Ik wil zo graag van mijn probleem af...


Dag Waterratje, Ikzelf heb in nov. 2002 een borstverkleining laten uitvoeren. Net als jij had ik heel veel last van pijn. Ik had een F cup, nu nog een C. Het is de beste beslissing die ik ooit in mijn leven nam. Als je wil, kan ik je meerdere details doorgeven, maar dan via privéchat. Wat mij betreft zou ik zeggen: doen ! liefs en veel succes. Aurora

label.Geplaatst op 2004-03-25 16:37:40


hoi k werk op de short stay afdeling in ons ziekenhuis. Ik kom wekelijks met vrouwen in contact die een borstverkleining ondergaan, de jongste die ik verpleegd heb was een meisje van 17 jaar oud. Ik maak zelf voor mijn scriptie een folder over borstverkleining. Mijn mening is, als je er last van hebt,ga praten met je huisarts,die verwijst je door naar de plastisch chirurg,gewoon doen,het scheelt je zoveel last. Succes!!

label.Geplaatst op 2004-03-26 21:08:27


hallo , ik heb een aantal vragen over borstverkleining die ik onderga op 12 dec 2006 binnenkort dus.als eerste wordt je tepel ook verschoven en wat zijn zoal de klachten die voorkomen bij een borstverkleining. groetjes alvast bedankt.maki

label.Geplaatst op 2006-11-07 10:01:51


Nou ik werk op de poli van de plastische chirurgie en wat ik zie en hoor van de patienten zal ik het je zeker aanraden om het te doen. Maar ik zou zo wie zo praten met een plast.chirurg die kan je helpen en je vragen te beantwoorden.Dan kun je daarna altijd nog kiken of je het echt wil. Succes ermee.

label.Geplaatst op 2004-03-25 21:53:31

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren