© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining?????

Hallo Ik heb sinds 1998 heel veel last van mijn nek en minj rug. In die tijd zijn mijn borsten ook hele erg gegroeid. ik heb voor mijn nekklachten al fysioteharpie, cesartherapie, podotherapie gehad maar niets helpt. Nu denk ik dat het aan mijn te grote borsten ligt. Als ik ren doen minj borsten heel veel zeer. Ik moet ze vasthouden zodat het geen pijn doet. Ik heb cup 75D. Mijn beha blijft ook nooit goed op zijn plaats zitten tewrijl de maat precies goed is. Maar door het gewicht van mijn borsten zakt het natuurlijkHet is echt zeer vfervelend. Weet iemand of die nekpijn en rugpijn ana mijn te grote borsten ligt en wat moet ik doen? Alvast heel veel bedankt Met vriendelijke groet, Danielle


Hallo, De pijn in je rug en nek kan wel terdege door je zware borsten komen. Ik heb 25 jaar geleden ook een borstverkleinig gehad i.v.m. veel hoofdpijnklachten en kromlopen. Ziekenfonds heeft alles betaald. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Succes

label.Geplaatst op 2004-04-03 11:59:32


Ik had dezelfde maat als jij, en heb een aantal jaren geleden ook een verkleining laten uitvoeren. Helaas is het niet in één keer goed gelukt, ik heb in het totaal 4 operaties gehad. Uiteindelijk ben ik wel tevreden, en heb ook bijna geen lichamelijke klachten meer. Laat je goed voorlichten, en bedenk ook dat het misschien niet het gewenste ( cosmetische ) resultaat kan geven!!!

label.Geplaatst op 2004-05-07 09:18:56


ik heb ook cup75D geen nekklachten, geen pijn in de rug, vroeger wel last bij het rennen, maar had dan ook geen goede bh. mijn maat is niet de reden van allerlei klachten, wel raad ik je aan een goede bh te kopen d.w.z. niet een te kleine cup. je hebt een mooie maat borsten waar vele vrouwen jalours op zullen zijn, en het is zeker niet aan te raden vanwege deze klachten je borsten te laten verkleinen. de reden ligt bij een andere oorzaak, misschien een slechte houding of een doorgezakt bed.

label.Geplaatst op 2004-07-07 20:26:50


misschien heb je de site al gevonden, maar op www.borstenforum.nl is veel info en ervaringen te vinden. Laat je goed voorlichten en denk goed na over wat je wel en niet wil en wat je verwachtingen van een operatie zijn. Ik ben inmiddels ook geopereerd, alles is goed verlopen en ik ben erg tevreden. succes en groetjes norah

label.Geplaatst op 2004-07-15 21:38:11


Ik ben het eerlijk gezegd niet helemaal met je eens poes, ik denk niet dat veel vrouwen jaloers zijn op een grote maat borsten. Ik hoor ook wel vaak dat vrouwen grote borsten willen, maar een F is erg groot hoor en dan moet je haast wel klachten krijgen. Een verkeerde houding en een doorgezakt bed zou een mooie en snelle oplossing zijn voor het probleem, maar ik denk dat het hier anders ligt .. ik heb zelf een DD/E en erg last van mijn borsten, nek en onderrug en onderga over 3 weken een operatie. Een aantal mensen vinden mijn borsten niet zo groot, een aantal willen er een stukje van hebben etc ... maar als zij er echt mee leven dan willen ze dat niet, dat weet ik zeker. Dat jij geen last hebt is alleen maar erg fijn, geniet er van zou ik zeggen! Als je stevige borsten hebt waar je blij mee bent en zonder pijn, dan kun je er trots op zijn. anders niet ... helaas :(

label.Geplaatst op 2005-02-16 10:27:30


hoi hoi, Nou las hem net, maar kan je wel verzekeren dat dat komt door je grote borsten! ik heb nu net zelf anderhalve week geleden borstverkleining gedaan en ik heb gelijk geen last van mijn rug tenmiste niet meer op die manier! Bedoel het is ook pas net geleden! ik had maatje 75d en had erg veel last van mijn rug en nek en schouders. mocht je meerdere vragen hebben, merk ik het wel... liefs nadika

label.Geplaatst op 2005-02-16 18:45:19


Hallo Norah, Ik wordt in augustus "geholpen". Kun jij mij vertellen hoelang je na de operatie uit de running bent. Gersa

label.Geplaatst op 2005-06-03 17:42:57


Hoi Nadika, is alles goed gegaan? Aan je berichtje te lezen wel. Mooi dat het achter de rug is voor je ... ik heb nog 3 weken vol spanning te gaan ... Is het je meegevallen of juist tegen? Wat kan je allemaal alweer na de operatie ? Ik weet wel dat dat bij iedereen anders is, maar ben er gewoon benieuwd naar. Succes met het herstel en geniet van je nieuwe borsten !!!

label.Geplaatst op 2005-02-16 20:16:47


Ikzelf heb nogal wat last gehad van de narcose en ben de 6 tot 8 week die de arts had geadviseerd om rustig aan te doen ook echt nodig geweest. De artsen adviseren over het algemeen om het 6 weken echt rustig aan te doen, daarbij ook niet te zwaar tillen en dergelijke. In het begin dat ik weer thuis was kon ik niet eens tillen , een anderhalve literfles fris (vol dan) was zelfs te zwaar!!! Na deze 6 tot 8 week kan je je werkzaamheden thuis en op het werk weer rustig opbouwen. Succes in augustus. Norah

label.Geplaatst op 2005-06-04 19:26:14

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren