© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

ik heb cup F 85/90 hardlopen is pijnlijk evenals dat ik bij het sporten problemen ondervind ik wil graag weten welke klachten er nog meer zijn behalve rug/nek en schouderklachten,aangezien ik eerst een (vee) keuring moet ondergaan verder wil ik graag en goede chirurg voor ik met iemand in zee ga heeft iemand een tip? b.v.d. abbabur


Wanneer je last hebt bij sporten en nek- en rugklachten hebt, is dat al voldoende reden voor een borstverkleining. Bedoel je met keuring het eerste consult bij de plastisch chirurg, of moet je gekeurd woren door de verzekering? De plastisch chirurg die mij heeft geholpen vond deze twee redenen en de psychische problemen die ik erbij had (veelal schaamte) meer dan voldoende reden. Een goede site waar veel info en ervaringsverhalen op staan is http://www.borstenforum.nl/. Succes en groetjes Norah

label.Geplaatst op 2005-01-04 10:08:08


Psychische klachten kun je er het beste niet bij betrekken, want sinds 1 januari 2005 is de verzekering daar niet erg happig op. Vertel gewoon eerlijk welke klachten jij hebt, nek en rugklachten zijn de meest voorkomende denk ik. Mijn borsten zelf zijn ook erg pijnlijk, vooral als mijn bh uitgaat. Sporten gaat lastig, snel last van benauwdheid en een verkeerde houding. Ik heb er jaaaaaren over gedaan om tot de beslissing te komen, maar vandaag over precies 3 weken is de grote dag ... brr ik vind het erg eng hoor !!!

label.Geplaatst op 2005-02-16 10:23:58

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren