© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

hallo allemaal na vele jaren wikken en wegen eindelijk gedurfd een borst verkleing laten doen op 26 april dit had ik jaren eerder moeten doen het resultaat is super na 3 maanden zie je de littekens bijna niet meer ik ben geopereerd door dr oelbrandt in belgie sta je zelf nog te dubben niet doen ga naar dit ziekenhuis en wordt door deze chirurg geholpen ik weet zeker dat je tevreden zult zijn dit is de beste chirurg van belgie gr


Hoi Tjoepie, Vraag leg ik je het volgende voor. Voor een artikel in een magazine zoek ik een vrouw tussen de 18 en 26 die onlangs een borstverkleining heeft gehad, en daar over wil vertellen. Interesse? Stuur dan een mail voor meer info naar l.aerts1@chello.nl

label.Geplaatst op 2007-08-16 11:49:28

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren