© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining: Graag reacties van meiden/vrouwen die dit ook hebben ondergaan

Hallo allemaal, Ik onderga 9 maart 2005 een borstverkleining. Eindelijk na 6 jaar van pijn. Ik vind het best spannend. Ik wilde daarom reacties van anders meiden/vrouwen die dit ook hebben laten doen, hoe ze het ervaren hebben. Ik heb ook msn dus je kunt me aanmelden. Mijn e-mailadres is: toefje84@hotmail.com Alvast heel hartelijk bedankt Met vriendelijke groeten, Daniëlle


Ho hoi, Nou tis bij mij net een anderhalve week geleden dat het is gebeurd! je kan er zoveel over vertellen maar als je iest wilt afspreken op msn een keer kan dat: blackness_eyes@hotmail.com! dan neem ik de tijd voor alle vragen!!! liefs nadika

label.Geplaatst op 2005-02-16 18:47:49


Ik heb je toegevoegd op msn, want wil zoveel mogelijk info hebben van te voren ! Succes verder met herstellen !!

label.Geplaatst op 2005-02-17 08:27:00


hallo, ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de plastisch chirurg...best eng hoor... vooral omdat t allemaal erg snel gaat.... hoe is t bij jou gegaan,heb je nog eventuele tips? thanks, patricia

label.Geplaatst op 2005-11-23 11:12:31


Hoi, spannend zeg!!! ik heb 11 jaar geleden een borstverkleining ondergaan (ben nu 29). Helaas is de operatie niet zonder slag of stoot gegaan, maar tjee wat was ik blij achteraf!!!!! Ik was alleen erg geschrokken toen al het verband eraf ging en na een paar weken bleek ik nog steeds dezelfde cupmaat te hebben als voorheen. wat bleek er waren gewoon nog wat zwellingen en deze zijn dan ook weggetrokken. al met al een hele ervaring en ik ben blij dat ik het heb laten doen!!! Laat nog ff weten hoe het gegaan is?! Groetjes en succes!!! Saskia

label.Geplaatst op 2005-01-25 13:13:09


toefje heb je al je operatie gehad en hoe is het gegaan

label.Geplaatst op 2006-11-09 00:16:46


Wat toevallig! Ik word ook 9 maart geopereerd! Spannend he .. ik vind het steeds enger worden nu het zo dichtbij komt. Ik lees veel verhalen en steeds weer de meeste positieve en dan ga ik er weer voor, maar ben op zich wel bang voor de operatie. Waar word jij geopereerd? Ik in het Rode Kruis in Beverwijk ... veel succes met de laatste weken voorbereidingen ...nog 3 weekjes :)

label.Geplaatst op 2005-02-16 10:21:41


Ruim 25 jaar geleden heb ik een borstverkleining ondergaan. Nooit heb ik spijt gehad van deze operatie,pijn heb ik alleen gehad van een drain die niet goed was geplaatst. Na al die tijd ben ik nog zeer tevreden met mijn borsten de littekens zijn minimaal. Sukses met jouw eventuele operatie.

label.Geplaatst op 2005-04-18 18:52:30

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren