© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining / overgewicht

Hallo, ik zit al jaren op hetzelfde gewicht (veel te hoog: 75 kg bij 1.55m) maar het lukt me niet om af te vallen. Ik wil graag een borstverkleining (heb nu 85F), zal ik daar toch voor in aanmerking komen ? En wie wil mij over haar ervaringen mbt de ingreep vertellen ? Alvast bedankt !


halloo, ik heb op 27-10-06 de bvk ondergaan, wel met complicaties waar de oorzaak nog niet bekend van is. ik ben van een flinke DD na een mooie C gegaan, ik ben met mijn 1.69 en 78 kg geholpen, is in elk ziekenhuis verschillend denk ik. maar ik had vooral lichamelijke klachten,, ik kan je veel over de ingreep vertellen laat me maar weten wat je wilt weten, Groetjes,

label.Geplaatst op 2006-12-21 19:21:21


Wat ik weet is dat het ligt aan de eisen van de verzekeraar. Mijn verzekering vergoed niet als je overgewicht hebt. Ik kan je nog geen ervaring vertellen maar er zijn er genoeg te lezen hier succes jannemans

label.Geplaatst op 2007-01-05 12:29:51

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren