© 2024 solvo B.V.

Borstverkleining

wanneer kom je voor een borstverkleining in aan merking en word het vergoed door het ziekenfonds. ik heb maat 80G en heb rug/nek/schouder-klachten en pijn lijke borsten en kan geen goede bh vinden doordat de omvang en cupmaat zo veel verschillen. mijn huisarts nam mij naar mijn idee niet echt serieus toen ik er voor de 2e keer in 15 jaar tijd over begon. ik weet nu niet goed hoe ik het het beste kan aanpakken. dat ik mijn borsten verkleind wil hebben is echter een ding dat zeker is.


Ik ben ook twee maal bij de huisarts geweest. Vorig jaar oktober en nu in mei. De tweede keer heb ik gezegd dat ik \"walgde\" van mijn lichaam. Toen kreeg ik een verwijsbriefje voor de chirurg en wordt in augustus geholpen. De behandeling wordt door het ziekenfonds resp. de verzekering betaald als er psychische klachten zijn. Ik krijg de indruk dat dat bij jou het geval is. (ik ben 61 jaar). Veel sterkte.

label.Geplaatst op 2005-06-03 17:27:29


Hallo Paula, Ik ben in juni 2002 geholpen aan een borstverkleining had maat 85E nu een C. Ik ben erg tevreden de operatie viel alles mee mijn tepels zijn ook verplaats nu heb ik geen last van mijn schouders en nek meer. Mijn huisarts deed gelukkig niet moeilijk. Je moet echt gewoon doorzetten ik ben in Rotterdam SFG geholpen. Nu na bijna 4 jaar zie je de littekens haast niet meer Ik moest wel afvallen voor de operatie naar 80 kilo en de verzekering deed moeilijk omdat ze zeiden dat ik daarna een buikwandcorrectie nodig zou hebben geklets uiteindelijk alles goed gekomen. Je mag alleen 6 weken niet tillen wasophangen ed. dus hou daar rekening mee veel succes laat wat van je horen

label.Geplaatst op 2006-05-15 13:35:09

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren