© 2024 solvo B.V.

Buikwandcorrectie

Ik heb 3 weken geleden een buikwandcorrectie+liposcutie gehad. Wil graag weten of andere mensen ook zo\'n strak gevoel hebben. Je hebt spierpijn omdat je spieren strak zijn getrokken maar de huid voelt hard aan. Vraag me af of dat goed komt! graag reactie van mensen die dit ook hebben gehad. gr. Catja


Als de pijn of spier spanning langzaam aan niet minder word dan toch maar even een bezoekje aan de arts brengen. Maar als het wel het geval van minder wordende pijn is dan hoef je je geen zorgen te maken want het is heel gewoon dat als er correcties aan je lichaam zijn uitgevoerd dat het voor jou en je lichaam even wennen is.

label.Geplaatst op 2005-12-14 10:26:10


hoi... beetje een late reactie .. maar zou graag ervaringen met je uit willen wisselen, als je in contact met me kan komen ... graag groetjes

label.Geplaatst op 2006-01-21 21:19:52


hallo ik heb vorig jaar in april een buikandcorrectie gehad, een dubbele ik heb ook een nieuwe navel.Ik heb nog wel last dat het trekt en weinig gevoel in de buik. Maar ik ben echt blij dat ik heb laten doen.

label.Geplaatst op 2006-03-08 14:45:00


Er is een msngroep over buikwandcorrectie. * Nu met al 700 leden! * Van ruim 80 leden voor-en nafoto's * Met veel informatieve pagina's; littekengenezing, over de operatie zelf, welke ziekenhuizen, ziektewet etc .etc. * met bijdrage van een erkend plastisch chirurg, hij beantwoord vragen zover als mogelijk is op afstand. Eventjes aanmelden als lid en je kunt erbij, want ivm privacy is de groep gesloten voor toevallige bezoekers. De link is: http://groups.msn.com/buikwandcorrectie

label.Geplaatst op 2006-04-02 15:57:54

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren