© 2024 solvo B.V.

Bwc en lipo door dr.van Rappart....wie heeft ervaring??????

Hoi iedereen, Ik ben 36 jaar, getrouwd en 3 geweldige zoontjes. Die zoontjes hebben echter wel zijn tol geeist van mama\'s lichaam. Daarom laat ik 2 maart a.s. een bwk en lipo van de maagstreek doen. Ik heb door de 3 zwangerschappen een leuk schortje hangen en dat laat ik dus weghalen. Echter vind ik mijn maagstreek erg dik, lijk wel zwanger van de 4de!!! en dat hangt zo lekker over je broek!!! In ieder geval laat ik dit weghalen maar heb totaal geen ervaring met dr. van Rappart. Ik heb hem uiteraard even ontmoet tijdens consult (dit deed de assitent) en hoewel ik er best een prima gevoel bij heb vind ik dit alles erg spannend.....Ik vooral benieuwd naar de lipo van de maagstreek. Zie je wel verschil en kan dat? Mijn eerste consult in Belgie raadde dit sterk af omdat het al een zware operatie was wilde hij niet tegelijkertijd de maagstreek liposukken...... In het geval van dr.rappart heb ik van betrouwbare bronnen begrepen dat in een enkele geval blijkt dat niet de doktor maar een assistent i.o heeft geopereerd. Ik wil dit dus niet!!! Kan ik eisen dat dr. van Rappard dit zelf doet en hoe pak ik dat aan?? Nou iedereen succes met zijn wensen, dromen en operaties ik hoop snel iets te horen.

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren