© 2024 solvo B.V.

Complicatie bij bvk

op 27-10-06 heb ik een bvk gehad, alles perfect mijn \"nieuwe\"borsten zagen er prachtig uit aan beide kanten 50gram verwijderd, 1 kilo in totaal!!. maar na 1 week begon alles open te gaan, het ging zover dat na 4 weken ik 2 wonden rechts en links had van 12 cm in de breedte. ma het vreemde is alleen de opperhuid is verdwenen, de rest zit er nog... hellemaal doorbloed en alles. dat is zo vreemd. maar ik zal graag willen weten wat de oorzaak is, ik heb 8-12-06 een huidtransplantatie ondergaan waarbij de huid van mijn bovenbeen na mijn borsten is gebracht. 1 week later had 95% gepakt van de huid maar afgelopen maandag nog maar 5% en vandaag was het weer wat beter net of de getransplanteerde huid een beetje is gaan groeien maar dat is minimaal. ik wordt doorverwezen naar een imunoloog en allergoloog en ik hoop zo dat er alsnog een oorzaak te vinden is, mijn chirurg doet alles eraan om dit ook te doen dus daar ligt t niet aan. maar heeft hier niet iemand ook ervaring mee gehad?? ik hoop het zo het is al 2 maanden zo en ik zit in een emotionele dip. Groetjes,

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren