© 2024 solvo B.V.

Cosmetische chirurgie maakt gelukkig

Bovenstaande stelling willen we lanceren in een nieuw televisieprogramma. We zoeken hier voor- en tegenstanders bij. Heb jij een chirurgische ingreep gehad en wil je iets over deze stelling kwijt? (verhaal is genoeg, hoeft niet per se op tv) Laat het dan weten op dit forum en dan neem ik contact met je op! Groetjes, Cathalijn


Geachte heer/mevrouw, 4 jaar geleden heb ik een borstverkleining ondergaan. Ik wil als jullie dat op prijs stellen we3l aan mee werken. Met vriendelijke groet Fiona Braams-Roels Assen E. Mail: fiona@home.nl

label.Geplaatst op 2008-09-24 22:33:50


Beste CATH1, Als Operatie-assistent kan ik denk ik wel het een en ander vertellen over de z.g. MAMMAREDUCTIE in het algemeen. Nu 5 dagen geleden heb ik zelf, -na 3 jaar te hebben nagedacht- een borstverkleining ondergaan in het EMC te Bosch en Duin. Ik ben daar in alle opzichten voortreffelijk en zeer persoonlijk behandeld. Op dit moment kan ik nog niet veel zeggen over het uiteindelijke resultaat omdat mijn borsten nog stevig ingepakt zitten in een strakke sport-BH maar als ik naar mijn hele profiel kijk dan ziet het er veelbelovend uit. Het past veel beter bij mijn profiel. Ook had ik 1,5 jaar geleden een "ABLATIO RETINAE" (Netvlies-loslating). Er waren 5 oogoperaties nodig om de boel weer aan elkaar te krijgen met als resultaat dat ik er een enigszins hangend ooglid aan overhield. Dit is verholpen door een Ooglidcorrectie. Fantastisch resultaat. Dus als u vraagt "`ben je na plastische chirurgie gelukkig?" ...dan moet ik volmondig "JA" zeggen.

label.Geplaatst op 2010-12-03 11:18:34

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren