© 2024 solvo B.V.

Flaporen

Wanneer zijn oren flaporen??? Geldt er een bepaald percentage afwijking vanaf het hoofd naar het uiteinde van het oor? Bijv. een oren in een hoek van 10 graden ofzo.... wie kan me er bij helpen.....


hallo thomas. ik zit een beetje met het zelfde probleem als u/jou. ik heb een zoontje van 5 jaar en heb het idee dat het iets erger is geworden. ik wil graag informatie over het wel of niet doen van een correctie van de oortjes. het is namelijk best een moeilijke beslissing die je moet nemen,hij heeft nu nog geen last hij is heel erg populair overal,maar ik ben bang als hij in hogere groepen komt dat er misschien toch over gesproken gaat worden onder de kids. dan ben ik er liever nu bij dan straks als het te laat is. en ik wil er met hem over praten want als hij het zelf niet wil dan wacht ik liever tot hij zegt ik wil het wel. ik hoop dat je snel berichtjes krijgt want ik snap dat dit echt een rottig iets is je wordt er echt wel wat onzeker over denk ik. groetjes een trotse moeder

label.Geplaatst op 2005-01-03 14:20:49


Mijn zoontje van 10 jaar heeft ook last van flaporen als je het zo mag noemen. Ik zelf heb zo iets dat hij zich er aan mag laten helpen. Maar op welke leeftijd kan en mag je dat laten doen? Hebben jullie een idee? Ik heb namelijk het idee dat hij er steeds meer mee geconfronteerd wordt terwijl het een hele knappe jongen is. Ik wil niet dat hij hierdoor een minderwaardigheidsgevoel krijgt.

label.Geplaatst op 2005-01-22 00:18:28

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren