© 2024 solvo B.V.

Fotoproject

mijn naam is Wouter de Wit en ben 3dejaars student fotografie aan de KABK (Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten) te Den Haag. Ik ben sinds kort bezig met een project over de maakbaarheid van het lichaam. Verschillende uitingen zijn hierin te vinden: obsessief eetgedrag zoals anorexia, mensen zoals bodybuilders, maar zeker niet te vergeten de plastische chirurgie. Ik zoek hiervoor mensen die recentelijk of al langere tijd geleden een cosmetische ingreep hebben ondergaan en die bereid zijn om geportretteerd te worden. Wilt U mij helpen of meer weten? stuur dan een mail naar info@wouterdewitcom Je kunt ook even op mijn website kijken, als je eventueel geinteresseerd bent: www.wouterdewit.com groetjes, Wouter de Wit


Is er niemand die mij zou willen helpen? als je vragen hebt, mail me anders even.

label.Geplaatst op 2008-10-16 20:07:59

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren