© 2024 solvo B.V.

Gezocht goede chirurg Haaglanden

Ik ben 19 jaar en op zoek naar een super chirurg in de regio Haaglanden voor een enkele borstverkleining. Ik heb 2 cupmaten verschil dus er hoeft maar 1 borst verkleind te worden, dus ik zoek een deskundig iemand die 2 gelijke borsten kan maken. Ik ben zo bang dat ik straks een verminkte borst heb en dat het totaal niet lijkt op de borst die ik al heb.Ik ben nog zo jong en ben al zo onzeker op dit moment met 2 ongelijke borsten. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde chirurg en wie heeft hele slechte ervaringen met een bepaalde chirurg? Ik zie er erg tegen op maar heb geen keus en wil dat het in 1x goed gebeurd zodat ik geen spijt krijg van mijn beslissing. Wordt het voor mij vergoed door het ziekenfonds? Alle adviezen zijn welkom!!!! Alvast bedankt allemaal, groetjes van mij.


Je krijgt natuurlijk nooit twee gelijke borsten. Dat is een illusie. Er zijn sowieso weinig vrouwen die twee gelijke borsten hebben. Het maakt niet zo gek veel uit bij welke chirurg je terecht komt.

label.Geplaatst op 2005-06-12 15:31:55


Hoi mij Ik begrijp heel goed dat je opzoek bent naar een goede chirurg. En ja wat is dan een goede chirurg?? Ik vind persoonlijk Dr Efting Dijkstra een goede chirurg hij heeft in het westeinde ziekenhuis gewerkt maar is daar weg gegaan, met pensioen. Ik heb vernomen dat hij nog wel in een prive kliniek werkt maar of dat nog echt zo is?? dat weet ik niet. In het westeinde ziekenhuis werkt momenteel dr de jong en dr roosenburg. Dr Roosenburg is ook een goede arts. dr de jong ken ik nog niet zo goed, ze werkt er nog niet zo lang. Ik ben verpleegkundige en verpleeg regelmatig patienten van hem. Hij werkt ook in de Haaglanden kliniek dat is een onderdeel van het westeinde ziekenhuis. http://www.haaglandenkliniek.nl/ In de haaglanden kliniek geven ze ook informatie avonden. dus dan zou je er is een kunnen gaan om vrijblijvend informatie te vergaren. Ik hoop dat je er wat aan hebt, en heel veel suc6 verder gr jolanda

label.Geplaatst op 2005-06-20 00:00:26


Jooltje heeft geschreven over Dr. Roosenburg in Den Haag. Ik wil een facelift en zoek natuurlijk ook een goede chirurg die mijn kaaklijn weer wat strakker kan maken. Weet alleen niet hoe ik Jooltje kan bereiken. gr Ev4

label.Geplaatst op 2006-03-22 11:18:23


Ik begrijp dat je nooit 2 gelijke borsten kan hebben na een operatie, maar als ik op TV beelden zie van echte verminkingen, daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten! De tepel moet verplaatst worden en ik wil gewoon een gelijke BH maat. De ene chirurg heeft betere resultaten met borstverkleiningen dan een ander. Een borstvergroting met wat siliconen, kan iedere chirurg, maar borstreconstructie is veel moeilijker.Daarom zoek ik mensen die hier ervaringen mee hebben, goed of slecht.

label.Geplaatst op 2005-06-17 11:19:35


Hoi Mij Ik vindt dr van tetering in het Kennemer gasthuis in haarlem erg goed. Ik verpleeg regelmatig patienten van hem op de afdeling! Sterkte Liefs leeuwtje

label.Geplaatst op 2005-09-26 15:13:05


De resultaten van een chirurg zijn sterk afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de operaties die hij/zij doet. Als een chirurg alleen maar makkelijke operaties doet, zullen er vast erg veel goed gaan. Neemt een chirurg ook erg moeilijke operaties aan, en haalt hij/zij daarbij een redelijk percentage succesvolle operaties, dan kan hij/zij nog altijd een betere chirurg zijn dan die ander. Op TV zie je inderdaad allerlei schrikbeelden, maar dat blijven gelukkig relatief uitzonderingen. Ik denk echt dat het weinig uitmaakt waar je heen gaat.

label.Geplaatst op 2005-06-18 00:54:39

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren