© 2024 solvo B.V.

Groot verdriet na mislukking liposuctie bovenbuik

Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik een buikwandcorrectie heb ondergaan. Gelijk bij deze operatie heeft de arts in Meppel ook liposuctie van mijn bovenbuik gedaan omdat daar nogal een zwembandje was gebleven na 65 kilo te zijn afgevallen. Het zwembandje loopt helemaal rondom mijn bovenlijf(dus ook mijn rug). Na de operatie 3 maanden met een korset rondgelopen en toen die af mocht dacht ik zo dat ziet er best redelijk uit. Nu jaren later kan ik wel janken,de zwemband is terug en nog erger dan voor de liposuctie. Ik schaam me dood hoe het eruit ziet, en met kleding kopen word ik enorm depressief, want alles wat je koop moet gekocht worden met een maat groter en wijd anders zie je die zwemband. Als ik in de spiegel kijk zakt me de moed in de schoenen en heb de neiging om me in te snoeren zodat alles weg geperst word en niet zo opvalt. Ik schaam me dood hoe ik eruit zie en ook bij mijn man verberg ik altijd hoe het eruit ziet en geef me alleen in het donker bloot, zodat die het niet ziet. Geld om weer een chirurg te bezoeken om is te kijken of er nog wat gedaan kan worden heb ik niet en de ziektekostenverzekering vergoed niets, ook al ga ik er zwaar gebukt onder hoe ik eruit zie. Nu vraag ik me af of het normaal is dat het zo erg nu geworden is na liposuctie en alles gedaan wat me op gedragen is. En is liposuctie wel geschikt voor die plek, heeft de arts in het ziekenhuis wel de goed behandeling gedaan.


Beste mogito... Ga eens terug naar de arts die je geholpen heeft en kijk wat hij/ zij nog voor je kan betekenen! Ik neem aan dat je een bepaald resultaat hebt mogen verwachten dus misschien kan je er met deze arts nog uitkomen?! Sterkte ermee iig!

label.Geplaatst op 2012-04-05 13:17:24

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren