© 2024 solvo B.V.

Hevige pijn na buikoperatie

hey! ik ben geboren met een openbuikje.. nu ben ik er 6 juli 2003 aan geopereerd om littekens te verwijderen en littekenbreuken weg te late halen... het is nu al een dik half jaar geleden en heb nog steeds hele erge pijn eraan.... met gevolg van hele erge vermoeidheid en zo een erge pijn en steken dat ik er gewoon van inelkaar zak wat al vaak is gebeurd in dat half jaar.... ze hebben er een \\\"mattje\\\"ingelegt en dat veroorzaakt volgens mij heb probleem want het is maar aan 1 kant van mijn buik.... in het ziekenhuis luisteren ze niet echt naar me.. ze zeggen altijd maar van ja het komt wel goed enzo.. en het is je darm en niet het mattje wat erin zit.... ze hebben er een echo van gemaakt en daar was iks op te zien behalve een bloeduitstorting en dat zou die pijn veroorzaken.... maarja ze doen er voor de rest dus niks aan, maar ik weet wat een pijn dat doet en dat het dat mattje is want ik voel dat gewoon... ik kan gewoon helemaal niks meer doen, alleen werken.... uitgaan met vrienden lukt me niet omdat ik steeds steken krijg en bang bent dat als er iemand tegen me aanloopt ik dan weer inelkaar zak van de pijn wat me al 2 keer is gebeurd..... ik ben nog maar 18 jaar en moet nog 2 operatie\\\'s ondergaan voordat het \\\"klaar\\\" is.... ik heb nu zoiets van ja dag dat wil ik niet meer.. heb hier egt iets van over gehouwen geestelijk.. was nog nooit geopereerd en keek erg uit naar deze operatie omdat het een \\\"verbetering\\\"moest worden van mijn vroegere beeld van mijn buik.. maar als ik dit allemaal had geweten dat het zo een pijn deed en nog steeds heel erg doet had ik het nooit gedaan.. heb het alleen gedaan omdat ik erg onzeker was en nog steeds ben van me eigen door die lelijke bik, maar is niet echt iets veranderd ja die bobbels zijn weg van onder, maar het litteken zelf is van heup tot heup en het ziet er nit uit en mijn heupen zijn 2 keer zo dik geworden...... dit was mijn verhaal hoop er een reactie op te krijgen! groetjes N


Ik heb je bericht gelezen en wil hier graag verder over praten maar liever zonder dat andere mensen het kunnen lezen. Mijn mail adres is gijsp@worldonline.nl

label.Geplaatst op 2004-09-29 13:20:48

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren