© 2024 solvo B.V.

Ingedeukte tepels

Hallo, Hoe kan ik mijn tepels mooi naar voren laten komen is hier een zalfje voor of moet dit door middel van een operatie .Wie weet dit? Bedankt.


Daar is geen zalfje voor en daar is geen operatie voor. Een ijsblokje wil wel helpen, maar ja, da's maar voor korte duur. Ik denk dat het goed is je te realiseren dat heel veel vrouwen wat ingetrokken tepels hebben, of in ieder geval niet rechtopstaand, zoals je vaak ziet in films of op foto's. Ook in die films en op die foto's wordt gebruikt gemaakt van bv ijsblokjes om de tepels naar buiten te krijgen.

label.Geplaatst op 2004-07-27 17:36:30


Ik heb in januari een tepelcorrectie leten doen door een PC in UZ gent. Dit was onder een kleine plaatselijke verdoving. Er wordt een insnede gemaakt aan de rand van je tepel. Hij duwt deze er dan uit en om deze uitwendig te houden stak hij hierin tepelpiercing. Deze moet een jaartje blijven zitten. Ik ben heel tevreden over het resultaat. kostprijs = 500€ voor allebei de tepels

label.Geplaatst op 2005-07-28 16:59:53


Maar Zulma... Krijg je dan geen ( groote ) littekens? Of valt dat wel mee? €500-, is wel duur maar als je het is het dus wel waard? Ik heb er namelijk ook last van maar ik ben pas 15... kan het zijn dat pijn tepeld later nog "naar buiten toe keren"? En is het zo dat je met ingegroeide tepels later geen borstvoeding kan geven? Ik wacht op je berichtje!!! XxX Sousy

label.Geplaatst op 2005-09-20 18:20:49


Da Sousy, Ik vind persoonlijk dat 500€ niet veel is omdat het mij minder weerhoudt in relatie om de borsten te tonen: veel zelfzekerder.Er zijn geen littekens omdat de P- chirurg rond het tepelhof snijdt.Ik wordt 30 jaar en met ouder worden zijn de tepels er niet van zelf uitgekomen.De tepelpiercing heb ik 10 maand geleden laten zetten en ben heel blij met het resultaat. Normaal gezien moet ik de piercings nog 6maand laten zitten. Ik vind ze zelf mooi dus zal ze waarschijnlijk langer laten zitten.Mijn tepels worden mooi stijf. Had ik eerder geweten dat dit bestond, had ik dit veel sneller gedaan.

label.Geplaatst op 2005-10-26 14:08:56


Je kunt met ingetrokken tepels gewoon borstvoeding geven hoor,daar bestaan ook zgn tepelhoedjes voor. Of je dat na een operatie in dat gebied nog kunt weet ik niet zeker,dat zou je moeten vragen bij een arts. Persoonlijk zou ik er niks aan laten doen,of je moet je er heel erg ongelukkig bij voelen.Vraag bij een arts eerst maar meer info,voordat je ergens toe besluit. succes

label.Geplaatst op 2005-10-26 15:34:19

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren