© 2024 solvo B.V.

Kuitverkleining?

Is er iemand die weet of je ergens een kuitverkleining kunt laten doen? Ik heb mijn hele leven al dikke kuiten, zoals de rest van mijn familie. En het is niet zo dat het vet is want het voelt gewoon hard aan. Op een aantal sites heb ik gelezen over kuitcorrectie, alleen gaat het dan om vollere kuiten. Het is echt een groot probleem voor mij, ik pas nooit laarzen. En kan ook geen leuke rokjes aan want dan komen die dikke kuiten eronder uit. Dus heeft iemand enig idee of het mogelijk is ze te laten verkleinen en waar dat kan. Alvast bedankt het zou mij veel helpen!

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren