© 2024 solvo B.V.

Langer worden

ik ben 21 en ik ben 1,66 kan ik ook langer worden of bestaan daar geen mogelijkheden voor. ik heb wel gehoord dat ze dat in dit ziekhuis doen maar mijn huis arts zegt dat ze het niet willen doen bij mij maar ik wil het wel ik denk echt dat ik mee beter ga voelen dan. wie kan mij er wat over vertellen of goed atvies geven ik heb ook al veel andere dingen geprobeert maar die helpen bij mij niet ik weet het verder echt niet meer anders?


Hoi Er zijn er heel veel hoor die 1.66 lang zijn, ben ik zelf ook. Niets mis mee toch? Alfred

label.Geplaatst op 2005-10-10 12:10:59

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren