© 2024 solvo B.V.

Liposculpture

Hallo Ik ben nieuw hier en heb in okt en nov 2005 2 keer een liposculpture gehad van mn benen/knieen en heupen totaal is er 5,8 liter vet weggezogen.En erg veel resultaat.van maat 52 naar 44 gegaan.Ik had lipoedeem in mn benen waardoor ik verlammingsverschijnselen had maar dat is totaal verdwenen,ik sport elke dag en werk zelfs weer na 5 jaar. Mensen die een lipo ondergaan binnenkort of erover nadenken en vragen hebben?email me dan of kijk http://liposculptuur.punt.nl en su6 ermee,trouwens leuke site gr shania[nickname]


Hallo Enige tijd heb ik weer een lipo gehad van mijn sacrum op 7 april..het is weer goed bevallen en er is totaal 1400 CC vet weggezogen,ben tevreden over t resultaat...Er is totaal nu 7,4 liter vet weggezogen en mijn leven is hierdoor veranderd.Mensen die overwegen een lipo te doen,kijk eens op mn weblog. http://liposculptuur.punt.nl Ik ben geholpen in kliniek CE in Rdam en ben zeer tevreden over deze kliniek,hulpzaam,vertrouwd,niet duur enz enz... Als je vragen hebt,email me gerust en ik probeer je te beantwoorden? Foto`s zie ook mijn weblog:) Gr shania

label.Geplaatst op 2006-05-12 08:16:40

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren