© 2024 solvo B.V.

Liposuctie (buik) wie heeft dit ondergaan? Graag resultaatverhalen

Hallo! Ik ben Linda 26 jaar, en 5 weken geleden geopereerd aan mijn buik en borsten. Bij mijn buik hebben ze 850 cc vet weggezogen en mijn borsten zijn gelift! Ik ben supertevreden met mijn borsten, morgen mag mijn corset af. Maar mijn buik is nog niet wat ik wil. Ik wil graag mailen met mensen die dit ook hebben ondergaan. Wanneer ga je resultaat zien? De dokter zegt dat het nog even duurt. Ik zie wel wat resultaat hoor, maar niet veel. Mijn broeken zitten nog even strak als voor de operatie. En heb nog steeds een vetrol. Trekt dat nog bij? Is mijn buik nog gezwollen? Ik hoor graag van jullie verhalen! Groetjes Linda lindawildbret@hotmail.com


Hoi Linda, Ik zie dat het alweer een maand geleden is dat je je berichtje hebt geplaatst en ben benieuwd hoe het nu met je is. Ik heb nl. net zelf een afspraak gemaakt voor liposuctie van mijn buik (en flanken), maar ben er toch nog wat onzeker over (gaat het wel het gewenste resultaat opleveren etc.) Dus ik zou heel graag horen of je inmiddels wel resultaat ziet en tevreden bent met de ingreep. Bedankt alvast! Groetjes, Saar

label.Geplaatst op 2005-12-20 23:03:29


hoi hoi Ik was ook benieuwd hoe het met je gaat?ik zelf heb 2 liposculpture`s gehad aan mn benen en heupen en 7 april word mn zitvlak gedaan en heb zeer veel resultaat en ben ook erg tevreden ben van maat 52 naar 44 gegaan en ben 18 kilo lichter.

label.Geplaatst op 2006-03-22 13:46:07


Hoi Linda, Ik ben dan wel wat ouder 47, maar heb dezelfde ervaring. Ik ben niet dik, weeg 60 kg bij een lengte van 1.68 maar had na bevallingen een buik. Een liposuctie gehad en was ook niet tevreden. Nu na een paar jaar is het reultaat echt helemaal weg terwijl ik verder niet ben aangekomen. Laat je dus niet afschepen maar vraag je arts waarom er niet meer is weggehaald. Sterkte en groetjes, Sandra

label.Geplaatst op 2006-03-24 08:47:54

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren