© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie

hallo, ik ben 23 jaar en heb meerdere keren mij neus gebroken... ik heb daardoor een bobbel gekregen en en mijn tussenschot is ook doorgezakt vermoedelijk ook door de breuken de bobbel is als het koud wordt gevoelig en geeft het gevoel of er in geknepen wordt en mijn neus gaat dicht zitten... ik heb prive met een huisarts gesproken (niet mijn eigen)en die zei dat ze daar wel wat aan kunnen doen (waarschijnlijk met plastische chirurgie)dat zou dus ook een uiterlijke verandering geven zei hij... mijn vraag is wordt dit vegoed?? zo niet iemand tips dit toch voor elkaar te krijgen?? en doen ze ook wat aan mijn tussenschot om het een mooi geheel te maken?? please help!!!


Ja, dit wordt zeker vergoed. Ikzelf heb een neef die een soortgelijk probleem had en zijn neus kon worden geopereerd. Je moet je wel bedenken dat je neus er na de operatie ietsje smaller uitziet, maar vaak ziet het er wel mooi uit!

label.Geplaatst op 2007-02-03 12:23:01

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren