© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie

hallo, Ik ben al heel lang erover aan het denken om een neuscorrectie te laten uitvoeren. Ik vind mijn neus echt lelijk. Ik heb het nog tegen niemand vertelt ben bang dat ze het niet begrijpen.Heeft iemand hier ervaring mee?Ik zou ook graag willen weten hoelang je niet kan werken.alvast bedankt! groetjes


Het is vaak zo dat jezelf het heel erg vindt, een ander is eraan gewend od ziet wel iets maar vindt het niet echt heel storend.Ik heb heel lang gezeten met een ooglid wat over mijn oog hing en ik wou ook bijna naar de plastische chirurgie toen dit vanzelf min of meer oplostte. Maar ik zat er altijd heel erg mee, maar sommige anderen was het nog nooit opgevallen. Maar je neus is wel erg opvallend doordat hij naar voren steekt. Kan je van de huisarts geen verwijsbrief krijgen met het verzoek dat je graag naar een plastische chirurg wil, deze zijn steeds meer erop gericht om het gezicht o.m. te verfraaien. Je zult in het begin wel even een tijdje met blauwe plekken zitten maar dat is maar tijdelijk, je gaat toch voor een mooier aangezicht. Wat zeggen je familie en vrienden ervan, vraag hun er 's ernaar en vertel hun dat je 't zit te overwegen om dit te verhelpen. Als je echte meelevende mensen heb begrijpen ze je best wel. Hoe lang je ermee zit is heel afhankelijk van wat er precies aan gebeuren moet en de ene mens knapt sneller op dan de ander, jij bent nog jong, je zult best wel snel opknappen, mits je niet rookt en gezond leeft. Heel veel sterkte met de beslissing die je neemt!!!

label.Geplaatst op 2008-10-17 09:56:39

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren