© 2024 solvo B.V.

Neuscorrectie gehad

Ik heb een week geleden een neuscorrectie gehad. Ik had een bultje op mijn neus en die is verwijderd. Tevens hebben ze het neustussenschot recht gezet. Ik heb geen last van blauwplekken gehad en ik had ook vrijwel geen zwellingen. De operatie is mij erg meegevallen. Ik ben al twee keer terug geweest en mijn dokter was erg tevreden. De pleisters zijn maandag van mijn neus gehaald en de hechtingen zijn er gister uitgehaald. Ik heb om de dag foto\'s gemaakt om te kijken hoe het resultaat verbeterde. De bult was inderdaad helemaal verdwenen en mijn neus was weer helemaal recht. Alleen was mijn neus nog een beetje breed vanwege de zwellingen. Nu had ik vandaag weer een foto gemaakt en zag ik opeens weer een klein bultje. Ik schrok hier heel erg van en ik wilde graag weten of iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Het kan toch niet opeens weer terug zijn?? Of kan dit nog komen door de zwellingen, want mijn neus voelt nog wel beurs aan, zowel bovenop als aan de zijkant. Ik hoop dat iemand reactie kan geven, want ik zit hier behoorlijk mee. Ik ging voor een correctie dat alles weer recht zou staan en ik wilde geen bultje meer hebben op mijn neus. Hoe zit dit, help me please..!!!


Hai floortje, Om te beginnen, ik wil je niet bang maken dat er iets mis is gegaan bij jou operatie, maar ik wil je graag vertellen wat mij overkomen is. Ik heb inmiddels twee neus operaties gehad, en helaas ben ik een van de pechvogels waarbij het niet goed is gegaan. Na de eerste operatie bleek dat er nog iets (kraakbeen) was achter gebleven wat eigenlijk weg gehaald had moeten worden en wat voor de eerste operatie niet aanwezig was. Als gevolg hiervan heb ik nu een bult op mijn neus en zit mijn huid er zo strak overheen dat het lijkt of er een grote puist op komt. In eerste instantie zeiden de artsen dat ik 6 maanden moest wachten voor er iets gezegd kon worden over of het fout was gegaan of niet ivm de zwellingen enzo. Anders dan bij jou was ik bont en blauw na de operatie. Uiteindelijk bleek dus dat het inderdaad fout was gegaan en werd ik nog een keer geopereerd. Helaas weer niet goed gegaan. Ben er nog steeds erg pissig over en ben nu op zoek naar een ander ziekenhuis omdat ik geen vertrouwen meer heb in de artsen. Hoewel boven genoemde verder voor jou niet belangrijk, maar ik wil je graag adviezeren om iedere week foto's te maken en na ieder bezoek aan de artsen opschrijven wat ze precies hebben gezegd en gedaan. En zorg ervoor dat er altijd iemand met je mee gaat. Dit is vooral erg belangrijk omdat de arsten waarschijnlijk zullen zeggen dat er pas over een half jaar/jaar iets te zeggen is. Ik hoop voor je dat het niets is en dat alles goed komt. Mocht je foto's willen zien van hoe t er bij mij nu uit ziet, let me know en ik stuur ze naar je. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en nogmaals, ik hoop dat t goed komt!

label.Geplaatst op 2006-10-19 22:04:20


Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de poli KNO, zij kunnen je hier wel iets over vertellen. Als je het dan nog niet vertrouwd ga je gewoon langs.

label.Geplaatst op 2006-10-20 15:36:00

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren