© 2024 solvo B.V.

Onsteking aquamid door afstoting

ik heb sinds oktober constant onstekingen ben in juli ingespoten met aquamid na 7 antibiotica kuren en een biopsie zijn ze erachter gekomen dat mijn lichaam de aquamid afstoot wie weet hier iets vanaf en kan mij helpen groet jacqueline


Beste Jacqueline, zou ik met jou in contact kunnen komen? Ik ben bezig met een artikel over rimpelvullers voor een damesblad.

label.Geplaatst op 2006-06-13 14:03:37


hallo jaqueline, ik ben erg benieuwd welke klachten jij nog meer hebt overgehouden aan de aquamid en wat je er aan gedaan hebt of gaat doen?? zelf heb ik 4 maanden geleden ook een aquamid behandeling gehad en na 3 weken kreeg ik een longontsteking , medicatie hielp niet toen nog een kuur gehad dat ging beter. maar heb nu sinds ongeveer 3 1/2 maand olifanten benen en voeten , ik houd ontzettend veel vocht vast in mn voeten, ziekenhuis in ziekenhuis uit maar niemand kan mij vertellen wat er aan de hand is, zelf denk ik aan een allergie voor aquamid. hoe en waar heb jij dat laten testen?? groetjes gina

label.Geplaatst op 2006-07-13 23:24:46


Jaqceuline ben zelf ook behandeld met aquamid, en heb de zelfde problemen antibiotika kuren en biopsie. maar heb constant ontstekingen langs de ogen. Navraag bij verschillende artsen levert heel veel verschillende antwoorden op de een zegt kan er uit via punctie de ander zegt het tegenovergestelde. Ben nog steeds aan het zoeken voor een oplossing wordt er radeloos van.Groetjes els

label.Geplaatst op 2007-01-16 15:20:22


Hallo jaqcueline maar ben je niet naar de behandelend arts teruggegaan en wat was zijn reactie hierop

label.Geplaatst op 2007-01-16 15:26:42

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren