© 2024 solvo B.V.

Ooglidcorrectie ACCZ dr.van Onselen

Jaren getwijfeld maar een fotosessie met mijn dochters gaf de doorslag, ik (43) ging het doen! Na veel zoeken op het internet een afspraak gemaakt bij de kliniek. Voelde mij daar erg op mijn gemak. De dag van de ingreep zelf was ik erg nerveus, maar door de prettige sfeer ontspande ik al snel. Ik heb totaal geen pijn ervaren, ook al was ik mijn paracetamol vergeten! Ik moest wel wennen aan de geur van het \"schroeien\". Tijdens de ingreep werd duidelijk verteld wat ze gingen doen en waarom. De eerste dagen heel goed en veel gekoeld. Ik heb geen zwellingen gehad wel werd één oog behoorlijk blauw, het andere oog totaal niet. Dacht even dat de vorm van mijn linker oog erg was veranderd, maar toen na een week de hechtingen eruit gingen was het al erg mooi! Wel een tijdje last gehad van \'droge ogen\' en veel oogdruppels gebruikt. Nu na acht weken ben ik zeer tevreden. De droge ogen zijn over. Ik zie er jonger en meer ontspannen uit. Mijn wimpers lijken ook veel langer. Ik voel mijn littekens nog wel als ik erg moe ben, maar met masseren moet dat nog wel overgaan. Mijn moeder (63) gaat het nu ook laten doen!


ja ik kom je ziekenhuis (rian)

label.Geplaatst op 2010-11-05 17:16:53

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren