© 2024 solvo B.V.

Oorcorrectie

Hallo, ik ben een meisje van 16 en zit heel erg te denken aan een oorcorrectie. Ik ben vroeger niet gepest met mijn flaporen ofzo, maar ik ben me gewoon heel bewust van mijn oren en altijd heel bang dat het erg opvalt. Maar ik zou dus graag weten wat voor prijskaartje hieraan vast zit. Volgens mij dekt mijn verzekering dit namelijk sinds kort niet meer. Er wordt volgens mij geen emotionele schade meer gedekt alleen lichamelijke. Als iemand mijn vragen kan beantwoorden zou ik dat heel fijn vinden, alvast bedank


Ik heb zelf op mijn 14e een oorcorrectie laten doen. Ik ben zelf er ook nooit gepest. Ik zat er zelf erg mee en vond het echt niet mooi en werd er onzeker van. Ik ben naar de huisarts gegaan en verteld wat me dwars zat. Hij verwees me door naar het ziekenhuis. Daar gaan ze gewoon vragen waarom je het wil en bekijken ze je oren. Ik heb gezegt dat ik er zelf heel erg mee zat en dat ik onzeker van werd. Een half jaar later ben ik geholpen, en alles is vergoed door de verzekering. Ik ben er echt heel erg blij mee dat ik het heb gedaan!! Als iemand er over begint dan adviseer altijd ik: Als het je dwars zit, GEWOON DOEN! Je zal er nooit spijt van krijgen! De pijn is maar voor + - een maand en dan heb je de rest van je leven mooie oren! Succes!

label.Geplaatst op 2006-01-31 12:43:58


Ik wil ook graag mijn flaporen laten corrigeren. Ik ben er ook erg onzeker van geworden en het is de laatste jaren erger geworden. Ik ben nu 21 en ik ga van de week naar de dokter voor een verwijzing. Heb jij veel pijn gehad? En hoe lang is ongeveer de wachtlijst?? Alvast bedankt! Elise

label.Geplaatst op 2006-02-04 14:12:58