© 2024 solvo B.V.

Plastische chirurgie of niet?

Beste mensen, Ik heb 5 jaar geleden een aanrijding gehad met een auto hierdoor vloog ik van mijn brommer en belande ik met mijn buik tegen een verkeerszuil. Nadat ik door de scan ben geweest hadden ze door de bloeduitstorting (buikwandhemathoom) de peroratie in mijn dunne darm niet gezien en hebben ze me een week laten liggen met de gevolgen van dien. ben daarna geopereerd na een week en heb vervolgens een week op de intensive care gelegen om weer een keer geopereerd te worden. Daarna ging het eindelijk iets beter maar nu zit ik met een klein onderbuikje wat altijd koud is en wat hangt... Hier wil ik vanaf maar weet niet hoe.... nu zit ik te denken om plastische chirurgie te laten toepassen maar hoe gaat dat in zijn werk hoelang ben je hier niet goed van en is dit verstandig? Want nu ben ik al 5 jaar niet naar het strand geweest omdat ik mij schaam. Maten van me zeggen dat het niet eens echt zichtbaar is maar zit er zelf wel mee (tussen de oren hè). wie kan mij helpen? alvast bedankt Koen


Je kunt gaan praten bij een kliniek voor een evt liposuctie om je hang buikje weg te laten zuigen? Probeer kliniek Ce in Rdam eens?Aardige mensen met veel begrip. Zie mn weblog http://liposculptuur.punt.nl en sucses ermee Gr sandra

label.Geplaatst op 2006-08-18 13:29:19

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren