© 2024 solvo B.V.

Plastische Chirurgie scherpe prijzen

Mijn moeder heeft onlangs haar ogen laten liften. De desbetreffende arts gaf haar de mogelijkheid een gedeelte zwart te betalen zodat ze goedkoper uit was. Wie heeft hier ook ervaring mee en is het verstandig om te doen?


Dit is strafbaar. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit in een regulier ziekenhuis is gebeurd. Zal ongetwijfeld een al dan niet dubieuze privekliniek zijn. Of je dit moet doen? Moet je zelf weten. Feit blijft dat dit strafbaar is en dat ik het een nogal vreemde opstelling van de betreffende arts vindt.

label.Geplaatst op 2005-11-09 18:38:25


inderdaad,dit klopt niet. Doe je eraan mee dan ben je ip ook strafbaar,raar verhaal.Waar is ze geweest??

label.Geplaatst op 2005-11-09 19:13:37


NOOIT ingaan op zo een bod want als er dingen mis gaan kan je fluiten naar enige vorm van hulp. Een plastische chirurg die met dat soort voorstellen komt mogen ze van mij zijn licentie ontnemen.

label.Geplaatst op 2005-12-14 10:29:17

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren